Niin se aika vaan lipuu ja elämässä tapahtuu :)! Sain nimittäin töitä !Aivan ja sellaista,että voin jatkaa hommia kotonani ja käyn sitten lisäksi kodin ulkopuolella tekemässä 4 h muuta työtä.Palkka ei ole päätä huimaavaa,mutta jos kesä sujuu hyvin minut työllistetää "kunnon" palkalla.Päivään tulee kyllä silloin lisää tunteja,mutta silloinkin vain 1-2 h lisää :)!!!Kiitos Jumala JEEEEEdance.gif,pikku tanssit Herralle!

Lauantaina pitäs mennä koiran kanssa näyttelyyn , JUMALA jelppaappa sieläkin..."Huokauksia sivussa Iskälle..."

Olen aloittanut myös uuden harrastuksen kaiken uuden ohessa.Opettelen soittamaan kosketinsoitinta.Sain ystävältäni 2000e pimputtimen lainaa,siis 2000e joku luottaa Jumalaan,kun antaa sellaset mulle,heh...Nyt olen oppinut kuin ihmeen kaupalla jo soittamaan jotain ;)...infoan tännekin miten harkat etenee...

Jumala vois antaa vielä mun miehelle työn niin kaikki ois taas paljon paremmin...

Koska olen vasta uuden työni aloittanut niin tuntuu että väsymys painaa ja kotihommat päälle ja vanha työ,niin en taida jaksaa enempiä "runoilla" tänne,mutta kunhan elämä asettuu uomiin ja päivään tulee joku rytmi niin sitä jaksaa toisella tavalla.Mutta täss väsyn ihmisen sekavat aatokset...