JIHAAAAA IHMEITÄ TAPAHTUU!!!

Usein olen kuullut ihmeistä ja olen niitä nähnyt elämässäni,mutta tänään Jumala järkkäs mun ei uskovalle miehelle mahtavan synttärilahjan.Mies puhui alkuviikolla,että polttopuita tarvitaa ja meillä ei OIKEESTI varaa ostaa niitä ja nytkin jo sisällä alle 20 astetta lämmintä,noh tänään puhelin soi ja saamme ilmaiseksi 17 mottia polttopuita,eikä oltu kysytty niitä mistään,mutta ystävä vaan soitti tarviitteko!!!No ei siinä vielä mtään,no miksi meilä on niin tiukkaa,niin mies työtön ja minä myös,no itse en voi tällä hetkellä ottaa töitä vastaan,mutta tänään soi puhelin.Joku mies soittaa ja tarjoo vakituista työpaikkaa,eikä mieheni ole ilmoittanut MISSÄÄN haluavansa töitä,eikä ole jättänyt uutta numeroaan edes työkkäriin ja nyt soittaa joku ja tarjoo töitä,niin-in siis joku soittaa ja tarjoo töitä,joku jota ei tunneta,jolta mies ei ole edes hakenut töitä!no miksi tällästä tapahtuu?juuri eilen mieheni sanoi,että hän haluis tuosta lähi kaupungista töitä! JUMALA SIIS KUULI!!!Ja olen äitini kanssa rukoillut miehelleni töitä,JUMALA EDELLEEN KUULEE!!!IHMEITÄ TAPAHTUU JA JUMALA VASTAA RUKOUKSIIMME!!!

Siis oon niin HAPPY etten osaa enempää edes kirjottaa,oon sanaton :)!!!