Kyllä se kesä sitten on mennyt...tai no nyt mulla on lomaa,siis kesä lomaa tämä kuukausi ja ajattelin että kerkeen taas tännekin kirjottamaan.Mun työni lisääntyi tosi nopsaan 5pv viikossa ja 4h jokapäivä...sanotaan että näiden kotitöiden lisäksi homma ei meinaa pysyä ihan hanskassa ja nyt kun yksi koiristani on sairastellut niin tuntuu aikas kauheelta välillä.Meinaa ahdistaa ja joskus päässä pyörii etten jaksa...Yksi ilta oli niin väsy että itkin vaan...En tiedä onko tämä Jumalan tahto vai ei???joku fiksu kun tietää niin kerro!

Ylistyksen puitteessa menee hyvin ja se työ ei tunnut raskaalta!Nimittäin Jumala avas mulle ovet ylistyksenjohtajaksi soittimeni kanssa tai siis laina soittimen kanssa.Vaikka olen vasta vähän aikaa harjotellut niin soittaminen soinnuilla jo sujuu hyvin ja kun on käytössä ammattikosketinsoitin niin ei tarvii kuin osata soinnuilla soittaa;)!Tää on kivaa!!!Mutta se miten tie siihen johtamiseen avautui oli ihme!Eräässä seminaarissa minulle sanottiin että istu soittimen taakse ja johda seurakunta ylsitykseen ja niin olen nyt tenyt siitä asti ;)!Se eka kerta jännitti mut meni hyvin(vaikka ite sanonkin) ja vielä isossa seminaarissa,huh...

Mä oon ihan innoissani,kun syksy tulee,silloin mä piristyn ja voi koirien kanssakin harrastaa ihan toisella tavalla,JEE!Tervetuloa syksy kaikkine väriloistoinesi.

No mutta kait mä jaksan vielä tätä rumpaa tai totun tähän,pakko kait että pysytään koirien kanssa leivissä :)...SHALOM!

ps.Syksyllä mä taas innostun kirjottaa ihan toisella tavalla,että sitten täälläkin tapahtuu jo enemmän...